top of page

Skorzystanie z naszych usług jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

1. Kontakt z Instytutem


1.1. Wizyty można umawiać osobiście na miejscu, przez stronę Instytutsplot.pl,  telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail, oraz przy wykorzystaniu aplikacji Messenger.
1.2. Telefon jest aktywny od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00.

1.3. Przed osobistym przyjściem, bez wcześniejszego umówienia, prosimy zadzwonić aby upewnić się, że na miejscu będzie osoba z Recepcji. Instytut otwarty jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00, zdarzają się jednak sytuację wyjątkowe. 

1.4 . W trosce o poczucie prywatności i komfort innych pacjentów, prosimy o przychodzenie na umówione spotkania punktualnie, max. 5 min wcześniej.

1.5. Na wizytę przychodzi wyłącznie Pacjent. Prosimy o nieprzyprowadzanie osób towarzyszących (w tym dzieci, partnerów, znajomych) oraz zwierząt, chyba że zostało to wcześniej  uzgodnienie z Recepcją lub terapeutą.

 

2. Rezerwacja wizyt przez stronę Instytutsplot.pl

 

2.1. Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:

  • uzupełnić formularz o wymagane dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz numer pesel;

  • uiścić przedpłatę za sesję, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem 

2.2. Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Pacjenta w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty.

2.3. W razie braku uiszczenia przedpłaty w ciągu 120 min od rezerwacji wizyty, termin uznaje się za niezrezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów.

2.4. Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:

  • za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Rezerwuj”

  • przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (w tym przypadku prosimy o wysłanie potwierdzenia opłaty)

 

3. Odwołanie, zmiana terminu wizyty lub formy spotkania 

 

3.1. Odwołanie wizyty, zmiana terminu lub formy spotkania jest możliwa najpóźniej 48 h przed terminem sesji. W przypadku rezerwacji wizyty w czasie krótszym niż 48h przed jej rozpoczęciem, nie ma możliwości bezpłatnego odwołania ani zmiany terminu. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. Wizytę można odwołać za pośrednictwem telefonu (również poprzez SMS), poczty elektronicznej oraz aplikacji Messenger.

3.2. Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowaną wizytę skutkuje skróceniem jej o czas spóźnienia. W przypadku spóźnienia przekraczającego 15 minut terapeuta ma prawo odmówić przeprowadzenia sesji, przy czym opłata pozostaje bez zmian.

3.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty.

3.4. Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.

 

4. Korzystanie z usług przez osoby małoletnie lub ubezwłasnowolnione

4.1. Osoby małoletnie lub ubezwłasnowolnione muszą mieć pisemną zgodę osoby sprawującej opiekę prawną na korzystanie z usług - zgodę można uzyskać na recepcji Instytutu lub pobrać tutaj - ZGODA DO POBRANIA

 

4.2. Przed dokonaniem rezerwacji należy upewnić się czy terapeuta pracuje z osobami małoletnimi.

 

5. Wizyty on-line


5.1. Wizyty on-line odbywają się poprzez Halo Doctor.
5.2. Przed wizytą online należy dokonać opłaty przelewem najpóźniej 48h przed sesją.

5.3 . Link do sesji jest wysyłany na adres mailowy.

5.4. W przypadku Pacjentów korzystających ze stałych, cyklicznych terminów (np. raz w tygodniu o tej samej porze), brak uiszczenia opłaty w wyznaczonym terminie nie zwalnia Pacjenta z obowiązku jej uregulowania – sesja traktowana jest jako odbyta i podlega rozliczeniu zgodnie z cennikiem, chyba że została odwołana zgodnie z pkt 3.1. Jednocześnie, w razie braku płatności, Usługodawca ma prawo zwolnić termin lub terapeuta może odmówić przeprowadzenia spotkania.

 

6. Dostarczanie opinii psychologicznej

 

6.1. Opinie psychologiczne są wysyłane na wskazany adres e-mail do 3 tygodni od wizyty.

6.2. Opinie psychologiczne w formie papierowej można odebrać w recepcji Instytutu.

 

7. Rezygnacja z terapii

 

7.1 . Pacjent ma prawo zrezygnować z terapii, aby to zrobić należy skontaktować się z recepcją Instytutu, chyba, że kontrakt z terepeutą stanowi inaczej.

7.2 . Terapeuta ma prawo do rezygnacji z dalszej psychoterapii z ważnych powodów. Jednak wcześniej informuje o tym pacjenta i poleca innego terapeutę.

 

8. Reklamacje


8.1. Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy (kontakt@instytutsplot.pl)

8.2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 30 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.

 

9. Postanowienia końcowe

 

9.1.Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.

Instytut Splot

Naszą misją jest niesienie profesjonalnej pomocy psychologicznej, popularyzowanie wiedzy o zdrowiu psychicznym oraz wspieranie współczesnych organizacji w budowaniu kultury mental health.

bottom of page