

Patrycja Bujarska
edukatorka, specjalistka od wpływu mediów społecznościowych na ludzką psychikę
Studentka ostatniego roku psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Katowicach.
Doświadczenie zawodowe zdobywa w trakcie licznych praktyk i staży, m.in.: na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim oraz w Klinice Psychologiczno-Psychiatrycznej NZOZ PsychoMedic.
Od trzech lat wspomaga kreatywnie projekty dotyczące edukacji seksualnej dla dzieci i młodzieży.
Uczestniczyła w Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Interdyscyplinarne ujęcie seksualności", w ramach której przedstawiła pracę pt. "Miłość w dobie XXI wieku".
Specjalizuje się w analizowaniu wpływu mediów społecznościowych na dzieci, młodzież i osoby dorosłe.
W swojej pracy stara się zapobiegać negatywnym skutkom nadużywania Internetu i urządzeń elektronicznych oraz propagować prawidłowe zachowania użytkowników w sieci. Ponad dwa lata pracy
w tym obszarze pozwoliły jej zaprojektować autorski warsztat dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych.
Jest autorką e-booka pt. “Wielkie dochodzenie w sprawie Instagrama”, który przybliża tematykę wpływu mediów społecznościowych na kondycję psychiczną młodych osób.
W swoim dorobku naukowo-publicystycznym posiada także liczne artykuły psychologiczne opublikowane na łamach czasopism “Po prostu żyj”, “Charaktery” oraz na platformie "Sukces pisany szminką”.
Swoją pomoc oferuje w formie indywidualnych konsultacji (również online), których tematyka i zakres poruszanych treści są dobierane do indywidualnych potrzeb klienta oraz w ramach warsztatów edukacyjnych dla szkół, firm, rodziców i opiekunów.
Oferta warsztatowa dla grup zorganizowanych posiada możliwość personalizacji pod indywidualne potrzeby grupy. Ostateczna forma spotkania i treść przekazu jest dostosowana do wieku uczestników, miejsca przeprowadzenia warsztatów oraz celów i motywacji grupy
Oferta obejmuje:
-
wykłady edukacyjne z elementami ćwiczeń grupowych
-
warsztaty edukacyjne z ćwiczeniami praktycznymi
-
psychoedukację dla najmłodszych w formie gier i zabaw integracyjnych